Doorgaan naar hoofdcontent

YAY! de COCONUT - fruity facemask


Wat een heerlijke zomer hebben we gehad zeg. Lekker buiten achter het huis in de zon en even jezelf verliezen in alle rust en warmte. Dat is op dit moment wel helemaal anders met alle sneeuw en kou. Het geeft wel een heel mooi beeld zo al die witte straten en daken om je heen. Je zou het niet denken maar zelfs met dit koude weer is het van belang dat we nog steeds goed voor onze huid zorgen. Van dit koude weer kan de huid behoorlijk droog worden. Vaak krijg ik bij temperaturen van -0 vreselijk last van mijn huid, net zoals winter handen en benen. 

Afgelopen zomer heb ik kennis gemaakt met dit heerlijke masker vol kokosnoot extracten. Toen heb ik dit masker ook met regelmaat gebruikt en de werking van dit masker is echt fantastisch! Dit masker zorgt ervoor dat mijn huid helemaal kalmeert vooral na een middag stevig zonnen. En naast het weghalen van alle roodheid, zorgt het masker er ook voor dat mijn huid volop gehydrateerd wordt. De geur vind ik ook heerlijk, iet te sterk of te overdreven. 




En het aller mooiste is, dat dit masker verkrijgbaar is bij de Action. De COCONUT - fruity face sheet mask en ook nog in een té schattige verpakking! Helaas kunnen we door de lockdown nu niet meer naar de Action toe, maar zodra de winkels weer open zijn, haal ik gauw weer een aantal maskers op als voorraad. Voor de prijs hoef je het namelijk niet te laten, ze kosten maar € 0,89 per stuk. 

Wanneer de inwerktijd is verstreken kun je het masker eraf halen en weggooien. De restjes van het masker kun je gewoon laten zitten of lekker in-masseren zodat de vloeistof goed kan intrekken. De volgende dag zie en voel je echt heel goed het resultaat, de huid is goed gehydrateerd en voelt heerlijk zacht aan. 

Mochten de winkels weer open zijn en ben je nou bij een Action in de buurt, dan wil ik je zeker aanraden om dit masker te kopen en te proberen. Have fun!

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review | Olaz Beauty Fluid

Een tijdje terug was er een actie bij de Kruidvat waarbij deze Olaz Beauty Fluid in de aanbieding was. Op dat moment dacht ik 'laat ik het eens proberen, 200 ml dus best een grote inhoud en voor die prijs kan het geen kwaad.' De prijs was rond de € 6,00 euro, dus dat valt reuze mee. Nu ben ik twee week verder en ik gebruik de Olaz Beauty Fluid nu elke ochtend en avond. En ik moet zeggen dat mijn huid eindelijk zijn balans terug heeft gevonden. YEAY! Mijn huid is egaler geworden, geen oneffenheden meer of kleine onderhuidse bultjes (ik had ze omdat ik mijn huid extreem uitdroogde, hierdoor maakte mijn huid meer eigen huidvetten aan waardoor mijn voorhoofd ook vreselijk glansde altijd!). Daarnaast zie ik dat mijn huid ook in een betere conditie is, stevig en toch lekker zacht. Zoals jullie zien heb ik meteen maar even wat extra's gehaald. Ze zeggen ook altijd "wie wat bewaard die heeft wat" :). Wat is het nou precies? De Olaz Beauty Fluid is een niet-v

Review | Nature Box shampoo & conditioner abrikoos

Onlangs heb ik de nieuwe shampoo en conditioner van Nature Box gekocht met 100% cold pressed apricot oil. Zoals jullie in mijn afgelopen blogs hebben kunnen lezen, gebruik ik elke keer shampoo en conditioner van een ander merk of een andere variant van het zelfde merk. Waarom? Omdat ik merk dat mijn haren hier zeer goed van groeit, gevoed wordt en een super mooie glans krijgt. De laatste tijd ben ik wat meer gefocust op dat shampoos en conditioners die ik aanschaf minder/tot geen troep bevatten (parabenen en siliconen o.a.). Bijna alle shampoos en conditioners zitten stampvol met deze troep. En ik merk dat ik hier niet goed tegen kan. Bij de meeste producten die deze stoffen bevatten, krijg ik na het wassen van mijn haren kleine rare bultjes in me nek en haarlijn. Het irriteert me niet alleen dat ze er zitten, het jeukt ook vaak omdat  mijn lichaam hier niet zo goed tegen kan en hier een reactie op geeft. Not done for me! Daarom was ik ook erg blij om te zien dat dit

Hack voor zonneallergie

Heerlijk al die zon deze week, lekker opladen met alle vitamine D en bruin worden. Wat wil een mens nog meer! Af en toe moet ik wel even oppassen met de zon, soms straalt de zon net wat te fel en dan komt bij mij al heel gauw de zonneallergie om de hoek kijken. Sinds een paar jaar heb ik ineens last van zonneallergie gekregen. Hoe dan zou je denken, ik ben toch halfbloed? Klopt! Ik heb ook geen idee hoe ik eraan ben gekomen en ik heb ook van alles geprobeerd om het tegen te gaan.  Na veel speurwerk op het internet heb ik g elukkig een aantal producten kunnen vinden en getest die  zonneallergie kunnen voorkomen of je kunnen helpen wanneer je al last hebt van zonneallergie. Bij mij werkt het echt super goed en omdat ik vast niet de enige ben die met dit probleem, deel ik graag deze tip met jullie! Urtizon Zonder producten van Uritzon overleef ik de zomer niet! Als je last hebt van zonneallergie raad ik je zeker aan om de producten van dit merk in huis te halen. Van