Doorgaan naar hoofdcontent

25 facts about me

Soms is het best wel leuk om je eigen voorkeuren terug te zien. Soms is het een eyeopener en soms zie je dat je in de loop van de jaren qua smaak toch aardig aan het veranderen bent. Anyways, ik raad het een ieder aan om eens even stil te staan te kijken hoe je zelf in het leven staat en wat bijvoorbeeld 25 leuke feiten van jouzelf zijn. 
Here we go!
  1. Mijn muzieksmaak is heel divers, er is echt geen peil op te trekken. Dance, hiphop, Nederlandstalig, hardstyle, klassiek, piano, harp etc. name it.. als het maar 'lekker' klinkt.
  2. Mijn lievelings groente zijn boontjes, ik ben er echt dol op. Al hoewel je me ook wakker kunt maken voor rode bietjes met aardappelpuree spekjes en speklappen erbij :).
  3. Wij kweken in de zomer groentes in eigen tuin, hier ben ik echt super trots op. Vooral als onzer plantjes goed groeien en we een goeie oogst hebben.
  4. Ik houdt van planten, hoe meer hoe beter. Vooral hele bijzondere planten, jungle stijl. De teller staat al over de 130 planten.
  5. Ik ben dol op katten en zij blijkbaar ook op mij. Crazy catlady.
  6. Filmpjes kijken waarin mee-eters en mega grote puisten worden uitgedrukt vind ik heeeeel satisfying om te zien.
  7. In de zomer eet ik graag watermeloen.
  8. BBQ ben ik ook super dol op, ik marineer altijd mijn eigen vlees en saté, maak mijn eigen kruidenboter en tzatziki-saus
  9. Slapen in een schoon opgemaakt bed vind ik heerlijk. Het nieuwe beddengoed eromheen doen vind ik altijd een hele nare klus, vreselijk!
  10. Champignons vind ik echt smerig, de hele substantie er van. Maar soep en saus vind ik wel weer lekker, niet alles want ik heb er ook nog een allergie voor. De stukjes champignon zeef ik er altijd uit.
  11. Ik ga nooit in een achtbaan of in van die hoge attracties. Hou niet van hoogtes of enge dingen.
  12. Struinen in kringloopwinkels vind ik geweldig, je weet nooit wat je vind. Soms zie je van die ouderwetse dingen die me dan doen denken aan de fijne tijd met mijn oma.
  13. Ik ben erg creatief al zeg ik het zelf.
  14. Als kind zijnde had ik zo goed als dagelijks een bloedneus. Heel nasty! Daarom vind ik de geur en smaak van bloed ook vreselijk.
  15. Ik hou graag controle op dingen, loslaten of uit handen geven kan ik heel heel moeilijk. Wordt aan gewerkt!
  16. Lila vind ik een verschrikkelijke kleur. Past echt niet bij mij.
  17. The Voice of Holland etc.vind ik echt verschrikkelijke programma's, helaas komen ze toch elk jaar weer terug.
  18. Mijn grootste vijand zijn mijn allergieën. Ben allergisch voor bomen, graspollen, huisstofmijt, champignons, bepaalde noten, bepaalde steenvruchten. Daarnaast kan ik niet tegen een snelle overgang van warm naar koud, krijg ik last van zonne-allergie in de zomer en winterbenen in de winter.
  19. Mijn wimpers staan helaas plat naar beneden. Om ze mooi in de krul te krijgen gaat nooit zonder slag of stoot en daarom neem ik af en toe een lashlift zodat ik er niet al te veel werk meer van heb.
  20. Cappuccino's en Latte Macchiato's vind ik echt heel erg lekker.
  21. Kaas, echt mijn favo food! Jong of jong belegen neem ik altijd. Graskaas is helemaal mijn favoriet!
  22. Apple boven Android.
  23. Mijn favoriete thee smaak is Hemton black tea.
  24. Mijn lievelings item op het moment zijn mijn nieuw dr. Martens boots, LOVE LOVE LOVE THEM!
  25.  The Big Bang Theory is een serie waar ik wel de hele dag naar kan kijken.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review | Olaz Beauty Fluid

Een tijdje terug was er een actie bij de Kruidvat waarbij deze Olaz Beauty Fluid in de aanbieding was. Op dat moment dacht ik 'laat ik het eens proberen, 200 ml dus best een grote inhoud en voor die prijs kan het geen kwaad.' De prijs was rond de € 6,00 euro, dus dat valt reuze mee. Nu ben ik twee week verder en ik gebruik de Olaz Beauty Fluid nu elke ochtend en avond. En ik moet zeggen dat mijn huid eindelijk zijn balans terug heeft gevonden. YEAY! Mijn huid is egaler geworden, geen oneffenheden meer of kleine onderhuidse bultjes (ik had ze omdat ik mijn huid extreem uitdroogde, hierdoor maakte mijn huid meer eigen huidvetten aan waardoor mijn voorhoofd ook vreselijk glansde altijd!). Daarnaast zie ik dat mijn huid ook in een betere conditie is, stevig en toch lekker zacht. Zoals jullie zien heb ik meteen maar even wat extra's gehaald. Ze zeggen ook altijd "wie wat bewaard die heeft wat" :). Wat is het nou precies? De Olaz Beauty Fluid is een niet-v

Review | Nature Box shampoo & conditioner abrikoos

Onlangs heb ik de nieuwe shampoo en conditioner van Nature Box gekocht met 100% cold pressed apricot oil. Zoals jullie in mijn afgelopen blogs hebben kunnen lezen, gebruik ik elke keer shampoo en conditioner van een ander merk of een andere variant van het zelfde merk. Waarom? Omdat ik merk dat mijn haren hier zeer goed van groeit, gevoed wordt en een super mooie glans krijgt. De laatste tijd ben ik wat meer gefocust op dat shampoos en conditioners die ik aanschaf minder/tot geen troep bevatten (parabenen en siliconen o.a.). Bijna alle shampoos en conditioners zitten stampvol met deze troep. En ik merk dat ik hier niet goed tegen kan. Bij de meeste producten die deze stoffen bevatten, krijg ik na het wassen van mijn haren kleine rare bultjes in me nek en haarlijn. Het irriteert me niet alleen dat ze er zitten, het jeukt ook vaak omdat  mijn lichaam hier niet zo goed tegen kan en hier een reactie op geeft. Not done for me! Daarom was ik ook erg blij om te zien dat dit

Hack voor zonneallergie

Heerlijk al die zon deze week, lekker opladen met alle vitamine D en bruin worden. Wat wil een mens nog meer! Af en toe moet ik wel even oppassen met de zon, soms straalt de zon net wat te fel en dan komt bij mij al heel gauw de zonneallergie om de hoek kijken. Sinds een paar jaar heb ik ineens last van zonneallergie gekregen. Hoe dan zou je denken, ik ben toch halfbloed? Klopt! Ik heb ook geen idee hoe ik eraan ben gekomen en ik heb ook van alles geprobeerd om het tegen te gaan.  Na veel speurwerk op het internet heb ik g elukkig een aantal producten kunnen vinden en getest die  zonneallergie kunnen voorkomen of je kunnen helpen wanneer je al last hebt van zonneallergie. Bij mij werkt het echt super goed en omdat ik vast niet de enige ben die met dit probleem, deel ik graag deze tip met jullie! Urtizon Zonder producten van Uritzon overleef ik de zomer niet! Als je last hebt van zonneallergie raad ik je zeker aan om de producten van dit merk in huis te halen. Van