Doorgaan naar hoofdcontent

New in | Revolution PRO foundation drops

De Revolution PRO foundation drops. Op YouTube zag ik deze foundations in meerdere video's voorbij komen. En allemaal met alleen maar goede reacties, dus dacht ik.. die moet ik ook hebben en proberen.

Het product
Het flesje is van glas en de inhoud bevat 18 ml. foundation. Je kunt kiezen uit 18 verschillende tinten, van wit/porselein naar echt super donker. De foundation is op waterbasis en voelt licht aan op de huid. Eigenlijk voel je het gewoon niet eens zitten wanneer je het hebt aangebracht. Het smeert goed uit, geef geen lijnen of vlekken en blijft lang zitten.


De foundation heb ik destijds voor € 7,95 euro p.s. gekocht op Boozyshop. Helaas verkoopt Boozyshop dit product niet meer maar als je online zoekt naar de Revolution PRO foundation drops kom je het vast nog wel ergens tegen. 

Ik heb 3 kleuren besteld: een witte (zodat ik deze kan mengen met donkere foundation), een lichte kleur en een iets warmere kleur. Op deze manier kan ik altijd de kleuren mengen tot dat ik de perfecte kleur heb. Zomers ben ik nu eenmaal donkerder dan in de winter. 


De foundation druppels zijn lichtgewicht en bevatten veel pigment. Ondertussen heb ik de foundation al een aantal keer gedragen en ik moet zeggen dat ze me echt niet tegen vallen. De donkerste is helaas voor mij nu te donker, maar de lichtere variant past prima! De witte heb ik ook al gebruikt. Deze heb ik met een te donkere foundation gemengd en het resultaat is geweldig.

A little goes a long way..

Onder me ogen doe ik elk 1 druppel en dat smeer ik helemaal uit. En voila, helemaal ready to go. Mijn gezicht ziet er meteen stralend en gezond uit zonder al te veel moeite. En het belangrijkste voor mij is, dat het ook niet niet duur is.



Mocht je nou meer willen weten en dit product willen kopen, dan zou ik je als tip willen geven om even op Google rond te kijken waar dit product op dit moment nog verkocht wordt.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review | Olaz Beauty Fluid

Een tijdje terug was er een actie bij de Kruidvat waarbij deze Olaz Beauty Fluid in de aanbieding was. Op dat moment dacht ik 'laat ik het eens proberen, 200 ml dus best een grote inhoud en voor die prijs kan het geen kwaad.' De prijs was rond de € 6,00 euro, dus dat valt reuze mee. Nu ben ik twee week verder en ik gebruik de Olaz Beauty Fluid nu elke ochtend en avond. En ik moet zeggen dat mijn huid eindelijk zijn balans terug heeft gevonden. YEAY! Mijn huid is egaler geworden, geen oneffenheden meer of kleine onderhuidse bultjes (ik had ze omdat ik mijn huid extreem uitdroogde, hierdoor maakte mijn huid meer eigen huidvetten aan waardoor mijn voorhoofd ook vreselijk glansde altijd!). Daarnaast zie ik dat mijn huid ook in een betere conditie is, stevig en toch lekker zacht. Zoals jullie zien heb ik meteen maar even wat extra's gehaald. Ze zeggen ook altijd "wie wat bewaard die heeft wat" :). Wat is het nou precies? De Olaz Beauty Fluid is een niet-v

Review | Nature Box shampoo & conditioner abrikoos

Onlangs heb ik de nieuwe shampoo en conditioner van Nature Box gekocht met 100% cold pressed apricot oil. Zoals jullie in mijn afgelopen blogs hebben kunnen lezen, gebruik ik elke keer shampoo en conditioner van een ander merk of een andere variant van het zelfde merk. Waarom? Omdat ik merk dat mijn haren hier zeer goed van groeit, gevoed wordt en een super mooie glans krijgt. De laatste tijd ben ik wat meer gefocust op dat shampoos en conditioners die ik aanschaf minder/tot geen troep bevatten (parabenen en siliconen o.a.). Bijna alle shampoos en conditioners zitten stampvol met deze troep. En ik merk dat ik hier niet goed tegen kan. Bij de meeste producten die deze stoffen bevatten, krijg ik na het wassen van mijn haren kleine rare bultjes in me nek en haarlijn. Het irriteert me niet alleen dat ze er zitten, het jeukt ook vaak omdat  mijn lichaam hier niet zo goed tegen kan en hier een reactie op geeft. Not done for me! Daarom was ik ook erg blij om te zien dat dit

Hack voor zonneallergie

Heerlijk al die zon deze week, lekker opladen met alle vitamine D en bruin worden. Wat wil een mens nog meer! Af en toe moet ik wel even oppassen met de zon, soms straalt de zon net wat te fel en dan komt bij mij al heel gauw de zonneallergie om de hoek kijken. Sinds een paar jaar heb ik ineens last van zonneallergie gekregen. Hoe dan zou je denken, ik ben toch halfbloed? Klopt! Ik heb ook geen idee hoe ik eraan ben gekomen en ik heb ook van alles geprobeerd om het tegen te gaan.  Na veel speurwerk op het internet heb ik g elukkig een aantal producten kunnen vinden en getest die  zonneallergie kunnen voorkomen of je kunnen helpen wanneer je al last hebt van zonneallergie. Bij mij werkt het echt super goed en omdat ik vast niet de enige ben die met dit probleem, deel ik graag deze tip met jullie! Urtizon Zonder producten van Uritzon overleef ik de zomer niet! Als je last hebt van zonneallergie raad ik je zeker aan om de producten van dit merk in huis te halen. Van