Doorgaan naar hoofdcontent

Bruin zonder zon | Dove

Vorig jaar hebben we een super mooie zomer gehad met behoorlijk wat zon. Net als de afgelopen tijd, echt heerlijk. Even lekker in de tuin zitten en genieten van alle warmte om je heen.

Met de herfst en vooral in de winter word ik heel bleek, super bleek gewoon. Zonnen zit er dan niet meer in en de zonnebank vind ik wel heel erg lekker, alleen ga ik er niet meer onder omdat ik zie dat mijn huid er op achteruit gaat. Omdat ik toch een beetje een kleurtje wil hebben soms ben ik gaan bedenken welke opties er nog meer zijn om bruin te worden zonder zon of zonnebank en kwam ik uit op een super fijn product:

Dove DermaSpa Summer Revived Fair Bodylotion
En toen zag ik in de winkel een bodylotion staan van Dove (Dove DermaSpa Summer Revived Fair Bodylotion). Deze bodylotion geeft je een subtiel kleurtje, maakt je huid zacht en soepel en  geeft je een mooie glans. En ook niet geheel onbelangrijk is dat de bodylotion gemakkelijk aan te brengen is zonder al te veel poespas.



Hoe gebruik ik het
Voor het slapen gaan even douchen, alles goed scrubben, afdrogen en mezelf dan insmeren met deze bodylotion. Even laten intrekken (droogt super snel op) en dan lekker op bed om te slapen. De bodylotion laat niet af, dus je krijgt geen strepen of vlekken in je bed (tenminste... ik heb ze nog niet ontdekt bij mijzelf).

Mijn mening
Best decision ever!! Bruin! Echt heerlijk bruin word ik er van. De volgende dag met opstaan zie je echt meteen verschil, super chill. De bodylotion plakt ook niet of dat je voelt dat er iets op je huid zit, het is een heerlijke lotion die snel intrekt en ervoor zorgt dat je huid niet alleen bruin is maar ook nog zacht aanvoelt. Je kan een paar avonden achter elkaar de bodylotion opsmeren zodat je bruiner wordt zonder dat je oranje kleurt.

Let er alleen wel op dat je de goede tint voor jezelf pakt want de bodylotion is te verkrijgen in 2 verschillende varianten.De  1 is voor de wat lichte huidskleur en de andere is voor de wat donkere huidskleur. Zelf heb ik beide varianten omdat ik in de zomer natuurlijk bruiner ben dan in de winter. 

 Ik begin zelf altijd met de lichte variant en als ik wat bruiner ben door de zon gebruik ik de donkere variant (indien de zon er niet meer is).




Wat ook super tof is aan dit product is dat het echt voor een paar dagen blijft zitten. Wanneer je er geen zin meer in hebt stop je gewoon mee en dan vervaagd de kleur heel langzaam in een paar dagen. Zelfs in de zomer kun je dit product gebruiken. Je kunt gewoon heerlijk in de zon bakken met bijvoorbeeld factor 50 op zonder vlekken te krijgen.

Mocht je zelf ook bruin willen worden of een kleurtje willen krijgen zonder een zonnebank of zon is dit zeker een goede oplossing.



Productinformatie
Met Dove DermaSpa Summer Revived Fair Bodylotion combineer je de verzorging van een bodylotion met de effecten van een zelfbruiner. De bodylotion geeft de lichte tot normale huid een gezonde, bruine tint.
Een zomers tintje is tegenwoordig niet meer voorbehouden aan de zonnige zomer. Dove ontwikkelde namelijk de Derma Spa Summer Revived-lijn, die bestaat uit 2 bodylotions met zelfbruiner. Voor de lichte tot medium gekleurde huid is er de Dove DermaSpa Summer Revived Fair Bodylotion. Daarmee heb jij op iedere dag van het jaar een stralend zomers tintje.

Het bruiningsproces gaat heel geleidelijk, waardoor je geen last hebt van vlekken of strepen. Bovendien heeft de bodylotion een heerlijke zomerse, zoete en frisse geur. Je geniet van de luxueuze ervaring van een spa-gevoel en zeer uitgebreide expertise in dermatologische verzorging.

De bodylotion bevat Cell-Moisturisers essentiƫle hydraterende bestanddelen verkregen uit de olie van natuurlijke zaden. Daarmee krijg je een zachte, gehydrateerde en soepele huid die er stralend uitziet. Dove DermaSpa Summer Revived Fair Bodylotion is ook geschikt voor de gevoelige huid.

Reacties

Populaire posts van deze blog

Review | Olaz Beauty Fluid

Een tijdje terug was er een actie bij de Kruidvat waarbij deze Olaz Beauty Fluid in de aanbieding was. Op dat moment dacht ik 'laat ik het eens proberen, 200 ml dus best een grote inhoud en voor die prijs kan het geen kwaad.' De prijs was rond de € 6,00 euro, dus dat valt reuze mee. Nu ben ik twee week verder en ik gebruik de Olaz Beauty Fluid nu elke ochtend en avond. En ik moet zeggen dat mijn huid eindelijk zijn balans terug heeft gevonden. YEAY! Mijn huid is egaler geworden, geen oneffenheden meer of kleine onderhuidse bultjes (ik had ze omdat ik mijn huid extreem uitdroogde, hierdoor maakte mijn huid meer eigen huidvetten aan waardoor mijn voorhoofd ook vreselijk glansde altijd!). Daarnaast zie ik dat mijn huid ook in een betere conditie is, stevig en toch lekker zacht. Zoals jullie zien heb ik meteen maar even wat extra's gehaald. Ze zeggen ook altijd "wie wat bewaard die heeft wat" :). Wat is het nou precies? De Olaz Beauty Fluid is een niet-v

Review | Nature Box shampoo & conditioner abrikoos

Onlangs heb ik de nieuwe shampoo en conditioner van Nature Box gekocht met 100% cold pressed apricot oil. Zoals jullie in mijn afgelopen blogs hebben kunnen lezen, gebruik ik elke keer shampoo en conditioner van een ander merk of een andere variant van het zelfde merk. Waarom? Omdat ik merk dat mijn haren hier zeer goed van groeit, gevoed wordt en een super mooie glans krijgt. De laatste tijd ben ik wat meer gefocust op dat shampoos en conditioners die ik aanschaf minder/tot geen troep bevatten (parabenen en siliconen o.a.). Bijna alle shampoos en conditioners zitten stampvol met deze troep. En ik merk dat ik hier niet goed tegen kan. Bij de meeste producten die deze stoffen bevatten, krijg ik na het wassen van mijn haren kleine rare bultjes in me nek en haarlijn. Het irriteert me niet alleen dat ze er zitten, het jeukt ook vaak omdat  mijn lichaam hier niet zo goed tegen kan en hier een reactie op geeft. Not done for me! Daarom was ik ook erg blij om te zien dat dit

Hack voor zonneallergie

Heerlijk al die zon deze week, lekker opladen met alle vitamine D en bruin worden. Wat wil een mens nog meer! Af en toe moet ik wel even oppassen met de zon, soms straalt de zon net wat te fel en dan komt bij mij al heel gauw de zonneallergie om de hoek kijken. Sinds een paar jaar heb ik ineens last van zonneallergie gekregen. Hoe dan zou je denken, ik ben toch halfbloed? Klopt! Ik heb ook geen idee hoe ik eraan ben gekomen en ik heb ook van alles geprobeerd om het tegen te gaan.  Na veel speurwerk op het internet heb ik g elukkig een aantal producten kunnen vinden en getest die  zonneallergie kunnen voorkomen of je kunnen helpen wanneer je al last hebt van zonneallergie. Bij mij werkt het echt super goed en omdat ik vast niet de enige ben die met dit probleem, deel ik graag deze tip met jullie! Urtizon Zonder producten van Uritzon overleef ik de zomer niet! Als je last hebt van zonneallergie raad ik je zeker aan om de producten van dit merk in huis te halen. Van