Doorgaan naar hoofdcontent

25 facts about me

Weetjes over anderen vind ik zelf altijd super interessant om te horen, met name als het gaat om dingen die je soms niet bij een bepaald iemand verwacht. SHOCKING! Daarom heb ik ook 25 feitjes over mezelf opgesteld. Enjoy!

  1. Ik ben rechtshandig.
  2. Ik loop graag op blote voeten thuis, op me werk (achter me bureau) en bij mijn moeder thuis.
  3. Ik heb last van hoogtevrees.
  4. Ik praat soms hardop tegen mezelf.  
  5. Ik zwem nooit in de zee! Ik ben bang voor haaien, kwallen enz. enz..raak me niet aan! Helemaal als het water niet helder is. Gadver!
  6. Ik kan er niet tegen als mensen lopen te treuzelen ipv opschieten.
  7. Ik hou van de zon en zon altijd met factor 50.
  8. Ik ben allergisch voor bomen, graspollen en huisstofmijt.
  9. FML is mijn lijfspreuk.
  10. Ik ben nooit chagrijnig, begin mijn dag altijd met een lach.
  11. Ik laat me nooit de les lezen door niemand. #f*ckoff  ðŸ˜Œ
  12. Ik ben aardig creabea.
  13. Ik ben doodsbang voor horror-, thrillers- en spooky films.
  14. Ik ben iemand die graag tegen mijn katten praat.
  15. Watermeloen is mijn favoriete eten zomers. Wel zonder de pitjes dan en ijskoud.
  16. Ik heb nog nooit wat gestolen.
  17. Zingen kan ik niet, maar ik doe het toch. Met name in de auto en op het werk kan ik zo een concert weggeven.
  18. Ik doe niet aan donaties, geloof ik niet in.
  19. Ik HAAT drop! Snap niet dat mensen dit lekker vinden, echt walgelijk.
  20. Ik vind LEGO games op de X-box 360 en One leuk om te doen.
  21. Ik kijk zo goed als nooit tv.
  22. Ik vind het niet erg om een wasje te doen, maar de was ophangen vind ik altijd een kriem!
  23. Vissen vind ik leuk. Jahaaa, je leest het goed. Ik hou van vissen, niet die grote joekels natuurlijk maar die kleintjes (voorntjes en baarsjes).
  24. Ik heb mijn slaapkamer vol planten staan. Sterker nog, ik kom plek te kort. Hou wel van een jungle slaapkamer.
  25. Ik heb onlangs een naaimachine (Singer 1408) aangeschaft om die oude arbeid toch maar eens zelf onder de knie te krijgen. En ik kan je vertellen dat ik het naaiwerk super leuk vind! Ik heb onlangs een gordijntje op een Velux raam gemaakt en 2 kussenhoezen van 30x60 cm. LOVE IT!

Misschien wist je sommige feitjes wel van mij, misschien ook niet. Mocht je dit soort artikeltjes vaker voorbij willen zien komen geef dit artikel dan een like en eventueel een comment over wat je misschien nog meer wilt weten van mij.


Reacties

Populaire posts van deze blog

Review | Olaz Beauty Fluid

Een tijdje terug was er een actie bij de Kruidvat waarbij deze Olaz Beauty Fluid in de aanbieding was. Op dat moment dacht ik 'laat ik het eens proberen, 200 ml dus best een grote inhoud en voor die prijs kan het geen kwaad.' De prijs was rond de € 6,00 euro, dus dat valt reuze mee. Nu ben ik twee week verder en ik gebruik de Olaz Beauty Fluid nu elke ochtend en avond. En ik moet zeggen dat mijn huid eindelijk zijn balans terug heeft gevonden. YEAY! Mijn huid is egaler geworden, geen oneffenheden meer of kleine onderhuidse bultjes (ik had ze omdat ik mijn huid extreem uitdroogde, hierdoor maakte mijn huid meer eigen huidvetten aan waardoor mijn voorhoofd ook vreselijk glansde altijd!). Daarnaast zie ik dat mijn huid ook in een betere conditie is, stevig en toch lekker zacht. Zoals jullie zien heb ik meteen maar even wat extra's gehaald. Ze zeggen ook altijd "wie wat bewaard die heeft wat" :). Wat is het nou precies? De Olaz Beauty Fluid is een niet-v

Review | Nature Box shampoo & conditioner abrikoos

Onlangs heb ik de nieuwe shampoo en conditioner van Nature Box gekocht met 100% cold pressed apricot oil. Zoals jullie in mijn afgelopen blogs hebben kunnen lezen, gebruik ik elke keer shampoo en conditioner van een ander merk of een andere variant van het zelfde merk. Waarom? Omdat ik merk dat mijn haren hier zeer goed van groeit, gevoed wordt en een super mooie glans krijgt. De laatste tijd ben ik wat meer gefocust op dat shampoos en conditioners die ik aanschaf minder/tot geen troep bevatten (parabenen en siliconen o.a.). Bijna alle shampoos en conditioners zitten stampvol met deze troep. En ik merk dat ik hier niet goed tegen kan. Bij de meeste producten die deze stoffen bevatten, krijg ik na het wassen van mijn haren kleine rare bultjes in me nek en haarlijn. Het irriteert me niet alleen dat ze er zitten, het jeukt ook vaak omdat  mijn lichaam hier niet zo goed tegen kan en hier een reactie op geeft. Not done for me! Daarom was ik ook erg blij om te zien dat dit

Hack voor zonneallergie

Heerlijk al die zon deze week, lekker opladen met alle vitamine D en bruin worden. Wat wil een mens nog meer! Af en toe moet ik wel even oppassen met de zon, soms straalt de zon net wat te fel en dan komt bij mij al heel gauw de zonneallergie om de hoek kijken. Sinds een paar jaar heb ik ineens last van zonneallergie gekregen. Hoe dan zou je denken, ik ben toch halfbloed? Klopt! Ik heb ook geen idee hoe ik eraan ben gekomen en ik heb ook van alles geprobeerd om het tegen te gaan.  Na veel speurwerk op het internet heb ik g elukkig een aantal producten kunnen vinden en getest die  zonneallergie kunnen voorkomen of je kunnen helpen wanneer je al last hebt van zonneallergie. Bij mij werkt het echt super goed en omdat ik vast niet de enige ben die met dit probleem, deel ik graag deze tip met jullie! Urtizon Zonder producten van Uritzon overleef ik de zomer niet! Als je last hebt van zonneallergie raad ik je zeker aan om de producten van dit merk in huis te halen. Van