Doorgaan naar hoofdcontent

New in | EYEKO waterproof mascara en eyeliner

Het heeft even geduurd maar hier zijn we weer. Onlangs heb ik een waterproof mascara bij Eyeko besteld. Eyeko is gevestigd in the UK en online vind je alleen maar ontzettend veel goede reviews over hun producten. De mascara's en eyeliners zijn echt super goed! De prijzen gaan van € 14,- euro tot € 21,- euro. En echt waar ik zweer erbij! Dit is echt een topproduct!

Dit keer heb ik voor een waterproof mascara gekozen. Op de website van Eyeko zie je ook een filmpje van Teni Panosian a.k.a. MISS MAVEN op Youtube waarin ze demonstreert hoe goed de waterproof mascara van Eyko werkt.


De waterproof mascara heeft een grote borstel die wat wijder uitloopt.Ook heeft de borstel een kleine ronding waardoor je goed bij al je wimpers kan komen. Als ik goed naar de borstel kijk en het product wat erop zit zie je dat er kleine vezeltjes inzitten. Maar zodra ik de mascara heb aangebracht zie je de vezels niet zitten maar zie je wel een duidelijk verschil met voor en na. Bij de meeste mascara's waar vezels inzitten denk ik vaak van 'laat maar!' Altijd die klonten of scheve raar uitziende wimpers (soort van kronkelende takjes van wimpers krijg ik dan vaak). Maar dat is bij deze mascara zeker NIET het geval! De wimpers worden voller, langer en de wimpers worden mooi gespreid. Super mooi, wat wil je als vrouw nog meer!


En daar komt bij dat je zomers gewoon kan doen wat je wilt! De mascara en eyeliner blijven zitten waar je ze hebt aangebracht. Mijn huid bijvoorbeeld is in de T-zone best olieachtig en vooral zomers! Echt DRAMA! Op de één of andere rare manier heb ik dat probleem ook met mijn oogleden als ik geen primer gebruik. Ik krijg dan altijd van die mooie zwarte streepjes onder me ogen of op me oogleden. Dit geldt ook voor de meeste eyeliners, daarvan krijg ik altijd een tweede eyeliner afdruk op me ooglid twee cm hoger! De eyeliner is mijn grootste probleem altijd. Maar de oplossing is gevonden! Bij zowel de waterproof mascara als bij de waterproof eyeliner van Eyeko heb ik geen problemen,extra streepjes of een tweede eyeliner! #ILOVEIT!


Binnenkort zal ik wat before and after foto's online zetten zodat jullie ook echt het verschil kunnen zien. Voor nu nog wat leuke facts en de foto's!


Facts Eyeko waterproof mascara:

- 100% Waterproof, sweat proof, budge proof
- Fibre enhanced for volumised lashes
- Thixotropical gel formulation for clump free buildable application
- 24 Hour wear
- Collagen boosted conditioning formula with 11 different fruit
  extracts topromote lash growth
- Paraben free
- Easy grip brush, easy application for girls on the go


Zodra je iets op Eyko besteld (bijvoorbeeld alleen 1 product) krijg je er vaak nog iets gratis bij. Ik had alleen de waterproof mascara besteld en ik kreeg de Eyeliner erbij. Fullsize nog wel, echt super!


Hieronder heb ik voor jullie een aantal foto's van mijn aankoop.





Mijn bestelling kwam binnen in een zwarte enveloppe, kaartje van Eyeko erbij en een gratis fullsize eyeliner


De mascara,bovenin in het kartonnetje zie je het logo van Eyko, dit plastic logo is tevens een handige tool om je mascara aan te brengen zonder dat je 'per ongeluk uitschiet en dat de mascara ergens op komt waar je het eigenlijk niet wil hebben' we've all been there and done that;P



De borstel



Hier zie je dat de borstel wat wijder uitloopt.


en als laatst de waterproof eyeliner! Het is een pen eyeliner met een vrij dunne punt waardoor je een super dunne eyeliner kan aanbrengen.



Reacties

Populaire posts van deze blog

Review | Olaz Beauty Fluid

Een tijdje terug was er een actie bij de Kruidvat waarbij deze Olaz Beauty Fluid in de aanbieding was. Op dat moment dacht ik 'laat ik het eens proberen, 200 ml dus best een grote inhoud en voor die prijs kan het geen kwaad.' De prijs was rond de € 6,00 euro, dus dat valt reuze mee. Nu ben ik twee week verder en ik gebruik de Olaz Beauty Fluid nu elke ochtend en avond. En ik moet zeggen dat mijn huid eindelijk zijn balans terug heeft gevonden. YEAY! Mijn huid is egaler geworden, geen oneffenheden meer of kleine onderhuidse bultjes (ik had ze omdat ik mijn huid extreem uitdroogde, hierdoor maakte mijn huid meer eigen huidvetten aan waardoor mijn voorhoofd ook vreselijk glansde altijd!). Daarnaast zie ik dat mijn huid ook in een betere conditie is, stevig en toch lekker zacht. Zoals jullie zien heb ik meteen maar even wat extra's gehaald. Ze zeggen ook altijd "wie wat bewaard die heeft wat" :). Wat is het nou precies? De Olaz Beauty Fluid is een niet-v

Review | Nature Box shampoo & conditioner abrikoos

Onlangs heb ik de nieuwe shampoo en conditioner van Nature Box gekocht met 100% cold pressed apricot oil. Zoals jullie in mijn afgelopen blogs hebben kunnen lezen, gebruik ik elke keer shampoo en conditioner van een ander merk of een andere variant van het zelfde merk. Waarom? Omdat ik merk dat mijn haren hier zeer goed van groeit, gevoed wordt en een super mooie glans krijgt. De laatste tijd ben ik wat meer gefocust op dat shampoos en conditioners die ik aanschaf minder/tot geen troep bevatten (parabenen en siliconen o.a.). Bijna alle shampoos en conditioners zitten stampvol met deze troep. En ik merk dat ik hier niet goed tegen kan. Bij de meeste producten die deze stoffen bevatten, krijg ik na het wassen van mijn haren kleine rare bultjes in me nek en haarlijn. Het irriteert me niet alleen dat ze er zitten, het jeukt ook vaak omdat  mijn lichaam hier niet zo goed tegen kan en hier een reactie op geeft. Not done for me! Daarom was ik ook erg blij om te zien dat dit

Hack voor zonneallergie

Heerlijk al die zon deze week, lekker opladen met alle vitamine D en bruin worden. Wat wil een mens nog meer! Af en toe moet ik wel even oppassen met de zon, soms straalt de zon net wat te fel en dan komt bij mij al heel gauw de zonneallergie om de hoek kijken. Sinds een paar jaar heb ik ineens last van zonneallergie gekregen. Hoe dan zou je denken, ik ben toch halfbloed? Klopt! Ik heb ook geen idee hoe ik eraan ben gekomen en ik heb ook van alles geprobeerd om het tegen te gaan.  Na veel speurwerk op het internet heb ik g elukkig een aantal producten kunnen vinden en getest die  zonneallergie kunnen voorkomen of je kunnen helpen wanneer je al last hebt van zonneallergie. Bij mij werkt het echt super goed en omdat ik vast niet de enige ben die met dit probleem, deel ik graag deze tip met jullie! Urtizon Zonder producten van Uritzon overleef ik de zomer niet! Als je last hebt van zonneallergie raad ik je zeker aan om de producten van dit merk in huis te halen. Van