Doorgaan naar hoofdcontent

Tanden bleken | Zonnestudio Luxurysun in Groningen

"Oeii, zal je dat wel doen?" Wordt er meestal gedacht als je het over tandenbleken hebt. Wat je meestal hoort is dat het erg slecht voor je tanden is en dat je tandvlees er van gaat ontsteken. Maar dat is niet altijd zo.


Via via kwam ik op het Facebook account van Zonnestudio Luxurysun te Groningen. Regelmatig hebben ze leuke acties voor het zonnen, het zetten van een nieuwe set acryl nagels, Botox of fillers, gezet door een cosmetische arts, het laten bijwerken van je wenkbrauwen door een Iranese touwtjes vrouw of het bleken van je tanden. Het bleken is niet duur. Ze hebben regelmatig leuke acties, dus hou het in de gaten! Toen ik heen ging om me tanden te laten bleken hadden ze een leuke actie. Bleken voor maar € 15,- euro.


  
Zodra je binnenkomt bij Zonnestudio Luxurysun krijg je meteen een warm onthaal. De eigenaresse van Zonnestudio Luxurysun is erg leuk en spontaan! Ze legt je duidelijk uit hoe alles werkt en wat de bedoeling is.


Voor het tandenbleken ben ik nu twee keer bij de Zonnestudio geweest. De eerste keer ben ik samen met me zusje geweest. Voordat je tanden gebleekt worden gaat ze samen met je kijken wat de kleur van tand is. Dit doet ze met een shadeguide voor tanden.



Nadat de kleur is gevonden is wordt er met je doorgenomen wat er allemaal gaat gebeuren. Je krijgt een soort van slabbetje om zodat wanneer je kwijlt het niet op je kleding komt. Daarna worden de tanden eerst gepoetst met een vingerdoekje en een activatorspray (die zorgt dat de vlekken van je tanden verdwijnen). Zodra het poetsen klaar is krijg je een mondspreider in en wordt de blauwe gel op je tanden aangebracht.



De blauwe gel is een non-peroxide gel op basis van natrium bicarbonaat gemaakt (ook wel bekend als 'Baking Soda').


— Baking Soda wordt in Amerika vaak als 'huismiddeltje' gebruikt om de tanden mee te bleken. De meest bekende variant is een combinatie van één theelepel Baking Soda met halve theelepel citroensap, dit mixen en hiermee je tanden twee maal daags poetsen voor wittere tanden.


Als de gel is verdeeld op je tanden wordt er een lamp op gezet zodat de werkstoffen snel aan de slag kunnen om je tanden te bleken. De behandeling duurt ongeveer 30 minuten. De eerste drie uur mag je niets eten, je mag wel drinken (alleen water). Zijn de drie uren voorbij dan mag je de eerste 24 uur alleen maar witte dingen eten!



Laat het bleken beginnen!

Bij mijzelf zag je niet heel erg veel verschil omdat ik al aardig lichte tanden heb. Maar bij me zusje zag je bijvoorbeeld wel heel duidelijk een verschil. Me zusje was namelijk 11 tinten lichter geworden.




Zie hier het resultaat en het verschil van me zusje.
Onlangs ben ik ook nog met 2 vriendinnen langs Zonnestudio Luxurysun geweest, zij wouden dit ook proberen nadat ze het resultaat bij mij en me zusje hadden gezien. En ook zij waren erg tevreden over het eind resultaat!

Dus mocht je graag wittere tanden willen hebben, voor niet al te veel geld en ook niet wat schadelijk voor je tanden is, dan zeg ik DOEN! Ga naar Zonnestudio Luxurysun aan de Verlengde Hereweg 88 te Groningen.


Hieronder heb ik nog wat leuke foto's geplaatst van mijn vriendinnen en hun ervaring met het bleken.



Smile!






Zie hier het resultaat na één keer bleken. 



Ook hier zie je het resultaat heel erg goed!



Reacties

oyodentalnl zei…
Een micromotor tandarts is een handstuk dat wordt gebruikt door tandartsen en andere tandheelkundige professionals om verschillende tandheelkundige behandelingen uit te voeren, zoals het boren van tanden en het plaatsen van vullingen.

Populaire posts van deze blog

Review | Olaz Beauty Fluid

Een tijdje terug was er een actie bij de Kruidvat waarbij deze Olaz Beauty Fluid in de aanbieding was. Op dat moment dacht ik 'laat ik het eens proberen, 200 ml dus best een grote inhoud en voor die prijs kan het geen kwaad.' De prijs was rond de € 6,00 euro, dus dat valt reuze mee. Nu ben ik twee week verder en ik gebruik de Olaz Beauty Fluid nu elke ochtend en avond. En ik moet zeggen dat mijn huid eindelijk zijn balans terug heeft gevonden. YEAY! Mijn huid is egaler geworden, geen oneffenheden meer of kleine onderhuidse bultjes (ik had ze omdat ik mijn huid extreem uitdroogde, hierdoor maakte mijn huid meer eigen huidvetten aan waardoor mijn voorhoofd ook vreselijk glansde altijd!). Daarnaast zie ik dat mijn huid ook in een betere conditie is, stevig en toch lekker zacht. Zoals jullie zien heb ik meteen maar even wat extra's gehaald. Ze zeggen ook altijd "wie wat bewaard die heeft wat" :). Wat is het nou precies? De Olaz Beauty Fluid is een niet-v

Review | Nature Box shampoo & conditioner abrikoos

Onlangs heb ik de nieuwe shampoo en conditioner van Nature Box gekocht met 100% cold pressed apricot oil. Zoals jullie in mijn afgelopen blogs hebben kunnen lezen, gebruik ik elke keer shampoo en conditioner van een ander merk of een andere variant van het zelfde merk. Waarom? Omdat ik merk dat mijn haren hier zeer goed van groeit, gevoed wordt en een super mooie glans krijgt. De laatste tijd ben ik wat meer gefocust op dat shampoos en conditioners die ik aanschaf minder/tot geen troep bevatten (parabenen en siliconen o.a.). Bijna alle shampoos en conditioners zitten stampvol met deze troep. En ik merk dat ik hier niet goed tegen kan. Bij de meeste producten die deze stoffen bevatten, krijg ik na het wassen van mijn haren kleine rare bultjes in me nek en haarlijn. Het irriteert me niet alleen dat ze er zitten, het jeukt ook vaak omdat  mijn lichaam hier niet zo goed tegen kan en hier een reactie op geeft. Not done for me! Daarom was ik ook erg blij om te zien dat dit

Hack voor zonneallergie

Heerlijk al die zon deze week, lekker opladen met alle vitamine D en bruin worden. Wat wil een mens nog meer! Af en toe moet ik wel even oppassen met de zon, soms straalt de zon net wat te fel en dan komt bij mij al heel gauw de zonneallergie om de hoek kijken. Sinds een paar jaar heb ik ineens last van zonneallergie gekregen. Hoe dan zou je denken, ik ben toch halfbloed? Klopt! Ik heb ook geen idee hoe ik eraan ben gekomen en ik heb ook van alles geprobeerd om het tegen te gaan.  Na veel speurwerk op het internet heb ik g elukkig een aantal producten kunnen vinden en getest die  zonneallergie kunnen voorkomen of je kunnen helpen wanneer je al last hebt van zonneallergie. Bij mij werkt het echt super goed en omdat ik vast niet de enige ben die met dit probleem, deel ik graag deze tip met jullie! Urtizon Zonder producten van Uritzon overleef ik de zomer niet! Als je last hebt van zonneallergie raad ik je zeker aan om de producten van dit merk in huis te halen. Van